منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 116
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 392
:: بازدید ماه : 8081
:: بازدید سال : 20770
:: بازدید کلی : 297908
نویسنده : عباس کرم الهی
دو شنبه 6 آبان 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 14:30 روز یکشنبه 5 آبان ماه1398 همزمان با سالروز رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) ، جلسه ی هیئت رئیسه ی انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان در سالن شهید عباس یلالی تالار نیایش شوش برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان ضمن قدردانی از هنرمندان تئاتر شهرستان شوش گفت : با توجه به صورتجلسه ی هیات رئیسه ی انجمن هنرهای نمایشی استان ؛ همفکری با مسئول کانون تعزیه استان و هنرمندان شوش که امروز در شهرستان شوش با حضور اعضاء هیات رئیسه تشکیل شد ؛ با توجه به برگزاری مراسمات و آیین های عزاداری در ۲۸ صفر در جوار آستان مقدس حضرت دانیال نبی (ع) و قدمت اجرای تعزیه در این دیار ؛ مقرر گردید که در پایان ماه صفر همه ساله گردهم آیی هنرمندان شبیه خوان استان خوزستان در شوش برگزار گردد.

وی افزود : در این نشست و گردهم آیی یک روزه ، شبیه خوانان استان در شوش علاوه بر «تجلیل از پیرغلامان تعزیه استان »می توان با دعوت از اساتید به نام تعزیه کشور «جلسه ی هم اندیشی و ورک شاپ تخصصی تعزیه ای» نیز در عصر همان روز علاوه برگزار کرد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان در تکمیل سخنان خود اظهار داشت : همچنین می توان اجرای دو تعزیه برتر استان در صبح همان روز در جوار مرقد مطهر دانیال نبی(ع) و در عصر همان روز هم در محل سکوی تعزیه میدانی تالار نیایش شوش داشته باشیم.

سپس بهزاد خیرالهی که از طرف هیئت  رئیسه ی انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان مسئول پیگیری انتخاب هیئت رئیسه ی انجمن های هنرهای نمایشی در شوش شده است گفت : از بین اعضای هسته ی مرکزی گروه های ثبت شده در شهرستان شوش در مجموع 9 نفر ثبت نام کرده که در حال حاضر علاوه بر شوش دو شهر دیگر نیز می بایست تلکلیف هیئت رئیسه ی انجمن هنرهای نمایشی آنها مشخص شود و من قول مساعدت می دهم تا در اولین فرصت انتخابات در شهرستان شوش برگزار شود .

 

شایان ذکر است قبل از این جلسه با حضور « محمد یاقوت پور ـ بهزاد خیرالهی ـ ساسان شکوریان ـ عبدالمحمد نعناکار و حمید سالاروند»گروه عاشورائیان سلاسل  شهرستان شوشتر به معین البکایی خلیل ضرغامپور «تعزیه ی حضرت امام حسین(ع) »را در جوار آستان مقدس حضرت دانیال نبی(ع) اجرا شد .

 

شایان ذکر است از شهرستان شوش «رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، حمیدرضا خرمایی معاونت اداره اوقاف و امور خیریه» ، سرپرستان و اعضای هسته ی مرکزی گروه های نمایش « اندیشه ، سنتی ، صوت الغریب ،جنت الحسین(ع) و بچه های ایرونی» حضور داشتند.



:: بازدید از این مطلب : 1347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.